 
        
        
      
    
    Klachtenregeling
Heeft u een klacht over ons of over onze medewerkers?
U kunt uw klacht telefonisch of schriftelijk per e-mail bij ons indienen. Gebruik hiervoor de contactknop die onderaan deze pagina staat.
Welke gegevens meldt u bij het indienen van een klacht?
- Uw naam, bedrijfsnaam, uw mobiel (telefoon) nummer en of uw emailadres; 
- Een duidelijke omschrijving van de aard van de klacht; 
- De naam van de betrokken medewerker van A.R.E. Audit & Advisory; 
- De omstandigheden en of de aanleiding voor de klacht. 
Wij behandelen op onderstaande wijze uw klacht:
- Wij sturen u binnen een week een bevestiging per e-mail. Hierin staat onder meer wie uw contactpersoon is. Hij of zij is niet betrokken bij de klacht of bij de medewerker waarover de klacht gaat; 
- Wij nemen uw klacht in behandeling en nemen binnen een week contact met u op om samen tot een oplossing te komen. Als wij uw klacht niet in behandeling nemen, hoort u dit binnen twee weken; 
- Wij streven ernaar om uw klacht binnen drie weken af te handelen. Deze termijn kan echter worden uitgesteld, indien wij over onvoldoende informatie beschikken. Wij stellen u hiervan op de hoogte; 
- Uw contactpersoon stuurt u zijn of haar bevindingen van het onderzoek naar aanleiding van uw klacht en de eventuele conclusies; 
- Uw klacht is in overeenstemming en naar tevredenheid opgelost. 
